header image

Μηχανισμός πρόβλεψης νέων ειδικοτήτων στον τραπεζικό τομέα και η αποτελεσματική χρήση του στην επαγγελματική εκπαίδευση και τις συλλογικές διαπραγματεύσεις (1998)

Εισαγωγή

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ
Danielle Capliez-Almut Dieckman, Centre de Formation de la Profession Bancaire
    Ι. Περιγραφή της Μεθόδου
    ΙΙ. Δημιουργία ενός Οδηγού Ικανοτήτων
        1.Ορισμός αυτών των πεδίων γνώσεων
        2.Περιγραφή των πεδίων
            2.1. Τα είκοσι πεδία (γνώσεων και τεχνογνωσίας)
            2.2. Περιγραφή των πεδίων
        3. Ορισμός των επιπέδων δεξιότητας για κάθε πεδίο δραστηριότητας
            3.1. Τα έξι πεδία δεξιότητας
            3.2. Μελέτη των δεξιοτήτων - Σύστημα αναφοράς
        4. Καθορισμός των πεδίων δραστηριότητας και των επιπέδων ικανότητας Εφαρμογή των κριτηρίων σε δύο εξειδικευμένες θέσεις εργασίας
            4.1. Θέση: Διευθυντής Καταστήματος
            4.2. Θέση: Ταμειολογιστής
            4.3. Εκτίμηση: Θέση Διευθυντή Καταστήματος
            4.4. Επικύρωση: Θέση Ταμειολογιστή
    ΙΙΙ. Εκτίμηση των εν δυνάμει αλλαγών στο μέλλον
        1. Ορισμός των παραγόντων εξέλιξης
            1.1. Παράγοντες εξέλιξης
        2. Επίδραση των παραγόντων εξέλιξης στους διάφορους χώρους δραστηριοτήτων
            2.1. Παράγοντες εξέλιξης - Οικονομικοί και θεσμικοί
            2.2. Παράγοντες εξέλιξης - Τεχνολογικοί
            2.3. Παράγοντες εξέλιξης - Κοινωνικοί και νομικοί
            2.4. Παράγοντες εξέλιξης - Εμπορικοί
    IV. Διαδικασίες
        1.Εκπαίδευση
        2. Ανακατανομή της απασχόλησης του Προσωπικού
    V. Συμπέρασμα
        Παράρτημα

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
Κώστας Λιάπης, Τράπεζα Πειραιώς
    Ι. Συνοπτική περιγραφή του συστήματος και των απαιτήσεών του
    ΙΙ.Αλγόριθμος
    ΙΙΙ. Πίνακες

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ
Βασιλική Γεωργακοπούλου, Ειδική Σύμβουλος Ο.Τ.Ο.Ε.
    1. Σκοπός - χρησιμότητα
    2. Βασικές εξελίξεις στο Τραπεζικό σύστημα
        2.1. Οι γενικές εξελίξεις
        2.2. Γενικές τάσεις της απασχόλησης στον Τραπεζικό τομέα
        2.3. Περιεχόμενο της εργασίας, όροι υπηρεσιακής εξέλιξης και ανάπτυξης
    3. Θεσμικό πλαίσιο συλλογικών διαπραγματεύσεων
    4. Στρατηγικές και άξονες συλλογικής διαπραγμάτευσης για την επαγγελματική κατάρτιση
        4.1. Γενική εικόνα της επαγγελματικής κατάρτισης στον Τραπεζικό κλάδο - Η Συλλογική εμπειρία
        4.2. Αξονες της διαπραγμάτευσης σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
    5. Δυνητική συμβολή του PREMEQ - Πεδία Εφαρμογής
        5.1. Κλαδική διαπραγμάτευση - Αξιοποίηση κλαδικού Παρατηρητηρίου Απασχόλησης
        5.2. Προληπτική διαχείριση και Προγραμματισμός Ανθρώπινου Δυναμικού
    6. Προϋποθέσεις εφαρμογής του PREMEQ από τις επιχειρήσεις του κλάδου